15. september 2009

♥ "The Ugly Truth" ♥

I dag var jeg så i biffen med min søster for at se The Ugly Truth. Jeg var meget overrasket. Både over filmen og over hvor mange der så den med os på trods af, at den ikke ligefrem er helt ny i biografen længere. Den var genialt sjov.. som alle andre amerikanske kærlighedskomedier var den også enormt forudsigende men skidt med det. Den var grinern :D
Dersværre savner jeg bare min kæreste rigtig meget når jeg ser kærlighedsfilm.. Det er sårn lidt meget øv-øv... \( ; ^ ; )/

Jeg fik købt min nye vinterjakke i dag!! :D (og hovsa, også lige en halskæde).. Jeg fandt også hvad der i øjeblikket er mine drømmestøvler, men jeg skal lige tjekke kontoen før jeg løber ind efter dem ^^;; ~ Mine forældre bidrager ikke til dem, hvilket også er fair nok. Jeg er bare så træt af, at jeg ikke har kunnet finde arbejde. Jeg gør virkelig en go indsats så det er træls at jeg ikke bliver belønnet for det med et job! D:

Jeg har sendt syv ansøgninger ud til forskellige dyrlæger i dag og en ansøgning til Hansenberg skole i Kolding. Puha.. Jeg VIL optages! For jeg er god nok til det, og de vil få en herlig elev ud af mig, det er jeg sikker på! :P

Waw, jeg savner godt nok min kæreste.. øv-øv med Sjælland x Århus - forhold, men det skal nok gå ^^ især nu hvor jeg flytter til Sjælland hurtigst muligt :3

Jaja.. det var vist alt for denne gang :B . . .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Visit my webcomic!