23. september 2009

Århus Sygehus

I dag var jeg så på Århus Sygehus for at deltage i den undersøgelse som jeg har skrevet lidt om et par gange. I øjeblikket går jeg rundt med en hjerterytmemåler som (sjovt nok) måler min hjerterytme. Jeg havde lige 20 minutters optakt til et angstanfald så det måtte jeg skrive ned i en lille journal så de ikke tror, at jeg har uregelmæssig eller dårlig hjerterytme OwO har dovnet meget sammen med Mette i dag, så de aflæser mig sikkert som værende død X,D LOL.

I morgen tager jeg til Silkeborg for at overnatte og have sjov med Lea :3 ~ Vi skal indspille vores skit til J-Popcon og det glæder vi os til >W< ~ hehe.. I dag har vi endnu engang haft en overdådig smuk aftenhimmel (^w^)

1 kommentar:

  1. Angstanfald lyder IKKE sjovt D: Men at tjene 1000 kr. så let lyder vildt nice ;D

    Omg, hvor er himmelen dog smuk ;A;

    SvarSlet

Visit my webcomic!