4. september 2009

STUR TEGNING

I dag har jeg tegnet min hidtil største tegning til dato. En 40x70 cm stor tegning af Midna fra Zelda, Twilight Princess...med Link i bunden i sin beast-form. I morgen besøger jeg terapi-hobby og prøver at finde noget akvarel-papir der er stort nok til at jeg kan tegne den op i ét stykke.

Jeg tog også til Århus i dag for at få endnu en lysbehandling. Fuuuck det regner og stormer O_O det er da helt vildt så dårligt vejr vi har for tiden.. desuden slår regnen mod mit vindue på skråvæggen om natten så jeg får ikk rigtig sovet >___<

Min computer dør muligvis snart. Jeg tabte den engang på asfalten og jeg fik muligvis beskadiget harddisken. Mit photoshop blinker på sådan en weird måde og det har det gjort siden dagen jeg tabte min computer >< Jeg må få mig et arbejde (TRO MIG jeg prøver!) så jeg kan købe en ny.
Lol. Der er "Anden på Coke" i Tvet i baggrunden :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Visit my webcomic!