16. september 2009

Et nedern indlæg..

Det vælter ind med det ene afslag efter det andet på jobs og en jeg sendte afsted i dag fik jeg oz afslag på i dag. Det er for fucking meget! Så dårlig kan min ansøgning og mit cv vel ikke være? Eller er det bare alle de andre fuck-nar-hoveder der søger jobs som fucking lyver så meget i deres ansøgninger at ærlige mennesker som mig ikke får en chance? Eller ER alle andre bare bedre end mig? WTH!? WTF!?

Sorry, jeg er skide ked af det i dag over alt det her. Det første afslag på min uddannelse er også kommet. Nu har jeg kun 7 chancer tilbage (hvori det ene er skolen selv der bestemmer; og det er næsten nej på forhånd, men jeg har taget chancen).

Jeg er bare så fucking ked af det, jeg ved virkelig ikke om jeg mest af alt har lyst til at hoppe ud fra en bro eller løbe ned på jernbanen. Og så hårdt har jeg det ikke engang og lige nu gider jeg ikke fucking tænke på nogle børn i Afrika der har det meget værre end mig. Det er ligegyldigt, for hvert menneske må tage vare på sig selv.
Lol Lelouch-stil.. fed måde at ende alt had på. No way.

Undskyld.. jeg er bare så knust. Jeg har det sikkert bedre i morgen, men i dag er jeg bare gloomy >_>
Jeg må poste billeder af min nye jakke i morgen for jeg gider ikke nu. Virkelig.

1 kommentar:

  1. Det skal nok gå, Nadia D:
    Husk på at det er krise tider for tiden. Så ALLE søger arbejde, og ikke særligt mange steder har råd til at ansætte nye!
    Det kræver bare tålmodighed, det skal nok komme hvis du bliver ved!

    SvarSlet

Visit my webcomic!