18. september 2009

Coplayet går fremad :3

You heard me.. I dag har jeg arbejdet på Bakuras Millenuim Ring. Den ser efterhånden rigtig godt ud, men der mangler stadig små justeringer. Ringen i højre side (venstre på billedet) sidder f.eks. skævt :D ~ Jeg håber at jeg kan få den færdig i morgen :D

Jeg har heldigvis planer for de næste mange dage så jeg ikke går og keder mig herhjemme imens jeg søger arbejde. I morgen hjælper jeg min mor med at gøre klar til hendes fødselsdagsfest på søndag og det siger vel sig selv at vi har gæster hele søndag :3
Mandag tager jeg til lægen. Vi skal bare snakke lidt, og bagefter tager min mor mig med til Århus for at jeg kan mærke at jeg lever. Det er en hård tid jeg lever i og det kan mine forældre heldigvis mærke ^^
Tirsdag skal jeg kun kede mig til om aftenen, for min søster og Jeg tager ind i biografen for at se 'Pigen Der Legede med Ilden". Jeg glæder mig eftersom jeg synes at "Mænd der Hader Kvinder" var genial og super spændende!
Onsdag skal jeg på hospitalet for at deltage i en undersøgelse og torsdag tager jeg hjem til Lea, hvor jeg vender hjem igen lørdag. Endelig noget at lave ^^/

Well jeg smutter nu. Talent 09 skal smide 4 grupper/talenter ud! Muhar >XD Meget medre end "Vild med Dans"...

Det er tidspunkter som dette der bl.a. gør det værd at leve :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Visit my webcomic!