7. september 2009

Fotohæfte, tak mor! :D

Der kommer snart Ghost Whispere så jeg er sat til rette i min seng med min døende bærbare computer :D

Jeg har fået ondt i ryggen i dag, at jeg blir nødt til at sidde ned med go ryglæn resten af dagen. Jeg går jo til fysioterapeut i øjeblikket pga. alle mine knuder i ryggen, aka. mioser.
Puha..

Jeg fik en opringning fra hospitalet i dag ang. den unersøgelse jeg slal deltage i. Ang. sund ernæring under graviditet (altså da min mor var gravid med mig) :P .
Så jeg skal til en fin lille 2-timers undersøgelse d. 23. september kl. 9.00. Det blir rigtig spændende og jeg bliver jo tjekket fo alverdens sygdomme. GREAT :D

Jeg fik hentet mit fotohæfte i Bilka ^^
Jeg fik lavet et fint hæfte med billeder fra min gymnasietid. Her er nogle previews:

1 kommentar:

  1. Håber snart din ryg bliver bedre :c
    Og hvor er det foto hæfte sejt!! : D

    SvarSlet

Visit my webcomic!