13. september 2009

Hjemme igen :P

Så.. det var Sjælland for denne gang (^.^)/
Min kæreste og Jeg fik huset for os selv i nogle timer lørdag så vi lå bare og slappede af og varmede os under dynen indtil vi valgte at se film; Find Nemo.. den er så dejlig den film<3
Jeg fik købt et nyt tørklæde og en dejlig varm trøje fra H&M og fik rabat så 130 kr. + 100 kr. = 230 kr. blev til 150 kr. RABAT TILBUD; LOL! :D Jeg skal desværre først se Sabine igen d. 9. oktober hvor hun kommer og er her i nogle dage fordi det er efterårsferie. Så vi vælger en dag at tage til Mindeparken og tage cosplaybilleder. Jeg mangler stadig cosplaybilleder af mit Wolfram (Kyou Kara Maou) cosplay. Har endda to af hans outfits. Hehe :P Det glæder vi os rigtig meget til. Her er nogle af de billeder vi tog med min Nintendo DSi i morges:

På tirsdag tager Jeg og min søster i biffen for at se "The Ugly Truth". Den ser nemlig skide skæg ud. Og så skal jeg have købt min vinterjakke (og forhåbentlig også støvler som jeg har set på tilbud men nu må vi lige se med arbejde og konto) :3

I næste uge skal jeg på hospitalet hvor jeg deltager i en undersøgelse. Jeg får 1000 kr. for det så det dækker lige ind for hotel og mad til J-Popcon :D Perfekt!! Hehe :D

Hm.. det var vist det for denne gang ^^


1 kommentar:

  1. Det lyder rigtig til I har hygger jer en masse ;A;

    Og jeg vil smadder gerne tage nogle cosplay billeder af dig engang : D

    SvarSlet

Visit my webcomic!