9. september 2009

Gyaru-moden indtager lille Danmark :D

Sådan da.. Jeg kiggede som sædvanlig på costume's hjemmeside og fandt efterårets hår-kollektion på forsiden. Jeg synes at meget af det nuttede tøj der efterhånden ses i Danmark har tendens til at blive set på gyaruér i Japan. Det er fedt! For gyaru er en fed stil med masser af variation.
Er personligt vild med knold-moden som jeg tit ser i EGG, Cutie og Popteen.


Japan er, som sagt, efterhånden et overstået kapitel i mit liv men der er visse ting jeg ikke er villig til at give slip på, og hvorfor skulle jeg?
Gyaru er i øjeblikket lidt en stor-interesse for mig og cosplay skal klart være en hobby!
Jeg er ikke så vild med Japanske traditioner derimod, men elsker Japansk/asiatisk mad :D nam nam... "smagen er vietnam-nam!"

Nu tager jeg jo til Sjælland på fredag og det skal nok blive rigtig hygge at være sammen med Sabine igen ^^ Vi skal også hænge ud med Kami, Allan og muligvis Yassa :3 ~ og vi ska drikke kaffe, åh, det bliver hygge :3

I dag søgte jeg et job som servicemedarbejder ved JYSK Diner som ligger 10 min gang fra mit hus. Jeg håber virkelig, virkelig at jeg får det job!!! Please JYSK, giv mig arbejdet, jeg vil ikke skuffe Jer! :D

Hm.. Det var vist alt for i dag :P

1 kommentar:

  1. Bare fordi man kan lide japansk mode er man jo ikke otaku.. Det meste af den vestlige mode er faktisk stjålet fra fx Japans mode :D

    Jeg håber du får en rigtig god weekend!

    Og du burde da snart få et job med alle de ansøgninger T_T

    SvarSlet

Visit my webcomic!