2. september 2009

I dag tog jeg til århus uden at bruge penge!

Som sagt.. jeg tog med min mor og min lillesøster til Århus i dag. Min søster, Lisa, skulle egentlig bare købe an trøje hun var helt vild med, men det endte selfølgelig med, at hun også købte sko og fik en jakke til 500 kr. af min mor. SNYD! Min mors moderhjerte blødte da hun så hvordan jeg stirrede på den jakke Lisa fik betalt for. Vi havde også netop set mig i en jakke som jeg meget gerne vil have. Den minder lidt om en kjole og derfor er den adorable! Hun ska nok hjælpe med at betale en senere :D

Derudover... her er der et billede af mig i min Bakura T-shirt:


Igen.. udover det fik jeg også tegnet, farvelagt og uploaded en tegning af min nyeste Zelda character. Hun hedder Dawn og tilhører Twili-racen:


Og som afslutning kommer selfølgelig; Dagens Outfit:

1 kommentar:

  1. SNYYYYYYYYD! Håber osse din mor forkæler dig med en jakke D:

    Og hvorfor er du så tidligt ude med dine cosplays?! Det giver mig stress over mit eget XD

    SvarSlet

Visit my webcomic!