19. august 2011

Past Outfits

Næste indlæg bliver det andet og sidste "Oberstaufen" indlæg, men det tror jeg nu jeg skriver søndag når jeg er kommet helt hjem til Hillerød :3

Jeg sad i dag og scrollede mine mobilbilleder igennem og fandt outfit-billeder fra sommeren :) ~ jeg har ikke gjort mig særlig umage med gal-stilen her til sommer, så det har i princippet mest bestået af tilfældigt sammensatte outfits und so weiter, men kan da alligevel lige poste dem :D

Det skal lige siges, at jeg næsten lige var blevet affarvet på de fleste billeder, så mit hår er ret derp..

OG så vil jeg gerne på forhånd advare imod kvaliteten! Det er mobilbilleder, som sagt, såe..






4 kommentarer:

  1. Du er vildt flot. Håret SIDDER BARE som det skal <3 og dine sko ruller !! (oh my must see irl)

    SvarSlet
  2. Awwwh, alle dine outfits er vildt søde! Er helt vild med dine simple accessories! + Det-der buet pandehår - do it moooar :D

    Og jeg er stadig sur over at NewYorker ikke havde de-der ultra lækre shorts da jeg var derinde >:C

    SvarSlet
  3. you´re very cute :)

    http://stranger-meets-paradise.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. You look dashing ♥ I really love your style! :D

    SvarSlet

Visit my webcomic!