4. august 2011

Mere shopping? XD øh JA!?
Jeg har arbejdet meget flittigt her i sommerferien og har belønnet mig selv XD
Min lillesøster var på besøg i en tre dage og vi tog ind til KBH og hyggede hele mandag ^^

Vi spiste frokost på Wagamama - vi spiste så meget, at servitricen fik helt ondt i maven :,D
Hun synes det var underligt at vi skulle have nudler ved siden af vores i forvejen kæmpe drinks og mega forret xD åh lol.

Undskyld Lisa x,DDDD hahhhaah DRRRD DRRRD!!

Dette er billedet af alt hvad vi købte sammenlagt. Vi brugte vel lige omkring 4000 i alt inkl. frokost og togbilletter. Ud fra billedet må jeg lige prøve at tydeliggøre hvad jeg købte:
Et par nye sko, Heavy Rain, Nik & Jay: Engle & Dæmoner, Biochock 2, LAIR, Metroid: Other M, sloggy, Himmelherren, Toystory 1 og 2, hudlim, sort halvlang nederdel, ærmeløs sweater og frokost - yum ~ by the dread wolf, det er meget xD har endda lidt tilovers til min Tysklandsferie...

Lisas is trollede os!!!

Om tirsdagen slappede vi af i Hillerød, hvor jeg købte et par laksefarvede haremsbukser (har ikke taget billede). Derudover tog jeg min søster med i Elgiganten (hun arbejder i en i Viby) og fik gjort noget p-køb. Et fjernsyns-beslag til 499,- gav jeg 103,- for. Jeg købte også en portable ekstern harddisk på 500GB og sådan en split-tingest til Jackstik xD


1 kommentar:

  1. Lækre ting x3
    Jeg kan kun VARMT anbefale 'Heavy Rain' - det er virkelig et spil jeg nød at spille og det er total stressende at stå over for de valg man skal tage hele tiden!!! Men det er godt, så glæd dig :D
    Maden ser sindssyg lækker ud D: *gets hungry*

    SvarSlet

Visit my webcomic!