23. april 2011

Påskeferie og flødeboller (*w*)

Yay, jeg elsker at have ferie!
(også selvom der skal laves lidt projektarbejde!)
Faktisk kører jeg lige nu på et "midlertidigt internet". Jeg downloadede en app til min mobil som kunne gøre den til en router (som en iPhone kan).. Jeg har jo en android og Xperia x10 skulle ikke fungere som router, MEN det gør den NU! Ha-ha!
Har bestilt nyt mobilabonnement fra Oister, så jeg får 5GB om måneden til INGEN PENGE!
Og vi har jo selvfølgelig ikke fået internet fra Skyline endnu, så nu på tirsdag/onsdag når mit nye sim-kort kommer kan jeg komme på internettet indtil Skyline tager sig sammen og tænder sine to fine nye master i Hillerød (kører på Telia's 1GB lige nu og har næsten ingenting tilbage xD;;)

Så.. I fredags (sidste fredag) kom min lillesøster på besøg hos mig (=w=) det var rigtig dejligt! Om søndagen tog Sabine billeder af os i vores Harada-cosplays. Det var mega nizzle, og vejret var helt fantastisk selvom det var lidt køligt :P

Lisa tog så hjem i mandags og onsdag formiddag kom Sascha på besøg :D
Hun skulle (udover hygge sig hos os) tage billeder af mit Link cosplay og Sabines Ilia cosplay! Det blev en succes og jeg har hele 40 billeder fra photoshootet liggende på min hjemmeside. Skulle man lige nævne at vejret også var helt fantasitsk!!!
(Jeg havde 4 lag tøj på som Link + handsker og lange støvler) (O_O)

Torsdag tog vi flere billeder :D ~ Denne gang af mit Risa Harada, Sabines Dark og Lea's Hiwatari (fra D.N. Angel). De billeder kommer online engang i løbet af næste uge :3 ~ Sascha skal lige have tid til at redigere de udvalgte billeder (^-^)


Så man kan sige at det har været en progressiv påskeferie, hvor jeg fik set en del folk og samtidig fik taget en masse billeder ^^ ~ Nu mangler jeg bare at tage på arbejde i dag og lave mine "lektier" færdige :3

Dette er et billede af Sabine som spiller Fatal Frame på et meget skræmmende sted i spillet. Det er vores lille hustradition at spille ulækre og uhyggelige spil om aftenen i mørke (ja, kun oplyst af blitzen), og hun er så sød når hun sidder der med puden.

Har valgt at jeg vil sælge alle mine anime/manga figurer (ikke at jeg har mere end 7 stks). Ikke fordi jeg ikke kan lide dem, men har bare ikke plads længere. Så jeg har taget billeder af dem og lægger snart en tråd på J-Fashion. De bliver ikke særligt dyre for vil jo gerne af med dem til et bedre hjem :D

4 kommentarer:

  1. fede billeder, skide godt cosplay =D
    Og uhyggelige spil skal spilles i mørke sent om aftenen. Beklageligvis kan jeg ikke bruge en pude da jeg spiller på pc XD

    SvarSlet
  2. Poor Bine. XD
    Jeg elsker de billeder, du har fået taget af dit Harada cosplay. <3

    SvarSlet
  3. Jeg kom faktisk kun for at tage billeder, slet ikke for at hygge mig med dig :C Din dårlige Heavy Rain-gamer ♥
    Er virkelig glad for at I var tilfredse med billederne fra vore Zelda shoot :D Synes selv de blev rigtig magiske!

    Glæder mig til at komme i gang med at redigere DNAngel billederne også ^-^

    + HAHAHA, sådan ser jeg også ud når jeg spiller Fatal Frame :'D

    SvarSlet

Visit my webcomic!