6. april 2011

Lidt af hvert x3

I dag spurgte min house-mate KamiTard om jeg ville med hende ned i Hillerød-byen for at købe en skjorte til hende :3 det gjorde vi så. Jeg fandt nogle vildt søde ting på mega-udsalg *gisp*! ~ det var så billigt at det ville være ulovligt at lade være :)

Udover det fandt vi nogle T-shirts som var OHHHH SO FAB at vi MÅTTE få taget billeder med dem XDDD (og ha deres autografter GASP OMG!)

 Udover det har jeg lavet en masse på mit Sora-cosplay i dag :D
Jeg håber virkelig at parykken når frem i tide, ellers er stress-arbejdet spildt (>w>)

Udover at have lånt mig sit internet her til aften, har vores dejlige Kami skaffet VIP-billetter til Desu-con i Norge og ligger i weekenden lige efter mine eksamener er færdige i juni! Kan SLET ikk vente!

TAK KAMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
DU BIST SEJ, JAH!?

Derudover er der en jeg kommer til at savne meget her i den nærmeste fremtid (udover min kæreste som er i Jylland til engang i weekenden (Ja, nu tager HUN sgu til Jylland!)).

John Marston
Jeg vil ikke spoile i tilfælde af at nogle faktisk spiller "Red Dead Redemption" men det er helt klart et af mine TOP 5 yndlingsspil nogensinde. Det overgår endda "Zelda - Majora's Mask" på min personlige topliste.
Jeg klarede spillet lige inden jeg tog på studietur i sidste uge, og jeg savner allerede John og hans awesome-ness. Så nu sidder jeg og klarer ALLE de side-quests jeg kan finde i spillet bare så jeg kan få lidt mere af ham. Den dejlige gut. Jeg savner ham.

- so long -

6 kommentarer:

  1. Haha, total hotte t-shirts - I skulle total meget have købt dem ;D

    SvarSlet
  2. ELSKER den første tee. Epic win!

    SvarSlet
  3. Red Dead Redemption<3 Har ikke gennemført det endnu, fordi det er hos min kæreste... men når han kommer med det, så C:<

    Btw, vil have den første t-shirt!

    SvarSlet
  4. Haha, jeg er SÅÅÅ tæt på at gennemføre RDR. "Howdy partner!" xD Elsker hans hilsner på folk :D
    Og hans comments hvis man skyder fx en hest: "I don't know why I did that..."

    WTF?! XD

    SvarSlet
  5. cool. Red Dead Redemption er også på min "skal da spilles liste" har bare ikke fået taget mig sammen.
    Skal lige være færdig med Castlevania: lords of shadow først =)

    SvarSlet
  6. RED DEAD REDEMPTION FU YES.
    *host*
    Awesome shirts are awesome. >3

    SvarSlet

Visit my webcomic!