5. januar 2010

Smerte @w@..

Har I nogensinde prøvet at have ondt i Jeres iskiasnerve? Hvis nej, SÅ VÆR LYKKELIG o_o . . . . Det er en nerve der har sat sig fast ved nogle muskler i den ene balle og du kan ikke gå, sidde, grine, hoste eller noget som helst @___@ det er virkelig tortur og gør sygt ondt.. Det er til at tude over.. Se DET problem døjer jeg nogle gange med i flere dage og har i 2009 lidt en del under det, og i dag begyndte det igen >< . . . håber snart det går over OAO.. På lørdag har jeg lokket min mor med i biffen ♥ Endnu engang skal jeg ind at se:

Det er den bedste film jeg har set i flere år ^^/ men med James Cameron bag det hele så er det ikke så svært at forstå :3 elsker den mands arbejde!!

Såe... OMG der gik strømmen lige O_O i et sekund... shit...

...Det sneer udenfor...

Diabolosa og Jeg rejste til Thunderbluff's Carneval i går ^^/

3 kommentarer:

  1. avatar er mega god mand. Kan godt forstå du gerne vil ind og se den igen! :D
    Håber stadig den går når mine forældre kommer hjem fra Indien, så jeg kan lokke dem med ind og se den.
    ps. hvorfor er min blog ikke på din stalker liste? ;_;

    SvarSlet
  2. Kan du ikke få noget medicin imod det eller behandling? D:
    Håber du snart får det bedre ♥

    SvarSlet
  3. jeg føler med dig mht ryggen : (

    jeg har en rygskoliose der sidder liiiiiiiiiige hvor lænden bliver sat sammen med resten af ryggen.
    Så jeg er en retarderes handicap like all the time XD
    guess you noticed it at j-pop aight?

    Så føler virkelig med dig når det gælder rygproblemer!

    SvarSlet

Visit my webcomic!