13. januar 2010

Det startede med søvnstress o_o


Nogle der har prøvet at være stresset imens de sover?

Stresset er måske for stort et ord, men prøv med rastløs søvn.
Jeg er panikken over ikke at komme op til tiden om morgenen. At sove over mig er måske noget jeg har prøvet 3 gange i mit liv, og nu hvor jeg har fuldtidsarbejde, synes jeg det er vigtigt at komme til tiden.
I nat havde jeg en underlig fornemmelse af, at jeg ville sove over mig, så jeg vågnede adskillige gange i nat (I FRIGGIN SØVNE) og prøvede at holde mig vågen, fordi jeg havde bildt mig selv ind, at jeg alligevel skulle op et kvarter senere, så I SØVNE prøver jeg at holde mig vågen....
Only problem: Jeg sov altså stadig.

Så prøv med at være en søvngænger der prøver at holde sig vågen flere gange om natten. Det er skørt siger jeg, skørt! O_O
Så det skyldes nok den irriterende hovedpine jeg har haft hele dagen.
Pyh..

Åh ja, og fordi jeg ikke laver andet end at se Ice Age 3 og spille WoW for tiden, kommer lige et screenshot, for Neytítia besøgte Stormwind i dag ^^


2 kommentarer:

Visit my webcomic!