9. januar 2010

Januar udsalg og mine fund :3

♥ Dagens outfit ♥
Taget da jeg kom hjem her til aften.

Først og fremmest vil jeg lige sige til Zarsu, at stiletterne fra sidste indlæg er fra Logo 69 og købt i Havanna Shoes ^^/ ..

I dag tog jeg med min mor (og min søster kom senere) til Århus og gik lidt amok i januarudsalgets goder :D og jeg kom også hjem med en proppet shoppingbag.

Her kommer mine fund så:

Egentlig købt i går i Kvickly til
100 dask..
..dejligt :3

I Salling fandt min mor disse jeans til mig og de sidder så genialt på mig at
130 kr.
var et guld-fund!

Only har også sygt fede ting på udsalg, selvom deres marked med udsalgsvarer var lille.
100 kr.
for denne super lækre gennemsigtige stjernehimmel ^^/

Igen har Salling været min ven. Sådan en to her for i alt
60 kr.
og så i sort og mørkegrå. Kan jeg ikke stå for ^^/

Vero Moda er et af mine foretrukne shoppesteder og skønt denne fine sag ikke var på udsalg, fandt vi nogle tråde der var løbet og jeg fik slået 59 kr. af prisen og fik den til sølle
200 kr.
Så "defekte" nye varer er dejlige at finde (specielt når man alligevel ikk ser fejlen) X,D

Til sidst men ikke mindst: SMYKKER! Pilgrim havde 50% på mange vedhæng og kæder til deres "Design Selv"-kollektion og jeg manglede lidt gulv. For halskæde, øreringe og vedhæng blev det kun sølle
168,50
for nye smykker! X3


Januarudsalget har i år kostet mig i alt:
758,50 kr,-

Not too shabby, hvis jeg selv ska sige det ^^/

Dagen blev afrundet med en super lækker tur i biffen med min mor hvor vi så AVATAR. Nu har jeg set den to gange, og hvis jeg havde haft 1000kr mere på kontoen, så jeg den gerne i biffen en sidste gang til :3 nu kan jeg ikke andet end vente på, at den udkommer.

James Cameron, du er King of the World ♥
...

♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. NEEJ, hvor er alt tøjet bare lækkert ;_; Jeg er vild med det hele!! Og hvor er det bare NICE at du har fået så meget tøj for så lidt penge :DDD

    SvarSlet
  2. Hvor er de sko bare super søde <3 *-*
    og alt det andet tøj er også bare vildt lækkert! ;D
    you go girl!

    SvarSlet
  3. årh elsker den tynde kjole. Super lækker!!
    Og ja Avatar er så nice. Vil herre gerne ind og se den igen!!

    SvarSlet

Visit my webcomic!