26. januar 2010

SÅ er jeg i gang :3 Og HER skal jeg på ferie!

I dag kom jeg endelig i gang med prototypen på mit Link cosplay ^^
I lørdags købte jeg stof til hans cosplay, og kom af med ca. 255 kr., og det er uden læder og stof til små detaljer, så det bliver vist en halv-dyr omgang :D
Men det gør nu ikke så meget. Det er jo mit Link-cosplay ♥

Jeg har valgt at sy en prototype først, hvilken har vist sig at være en go idé siden jeg fandt frem til en del ting jeg ikke skal gøre! Men jeg har til gengæld også fået løst de fleste problemer ^^/

Her har vi så vores luddovne kat, Shirley, som ligger og hygger sig på sin kasse i kælderen :3

Og i weekenden havde jeg jo min elskling på besøg ♥ ♥ ♥

Sidste år kom jeg jo ikke på ferie, så i år går turen(for Jeg og min søster) til:



1 kommentar:

  1. Hvor er du smart at lave en prototype først! Sparer dig for SÅ mange fejl, men en ting jeg selv er for doven til. Øv :B
    Og godt du er kommet i gang igen! Jeg burde osse snart komme i gang....4 dage før UppCon eller sådan, ahaha 8D;

    Disney Paris? Der er rigtig hyggeligt! Sørg for at prøve Space Mountain :D

    SvarSlet

Visit my webcomic!