10. januar 2010

More sundays please..


I dag har jeg spillet WoW i mange timer synes jeg *w*
Jeg ville rigtig gerne prøve at have en hunter, så jeg oprettede endnu en draenei. Som inspiration fra AVATAR hedder hun Neytíria, og jeg er allerede rigtig glad for hende og glæder mig til at se hende vokse sig stor og stærk X3

Her kæmper Diabolosa og søsteren Azeen imod en grimrian vi måtte lede efter og slagte >XD
.
.
.
Og fordi jeg er sådan lidt af en (stor) freak, sad jeg og manipulerede med et billede i dag.
Tja well.. Jeg ligner lidt en der har røget et eller andet, men det er mit første avatar-edit som er godt nok til at vise frem, så næste gang bliver det forhåbdentlig meget bedre :3
(Det går pludselig op for mig hvor rundt mit hoved er) X,DDD øv...

Stille og rolig søndag. MORE PLEASE..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Visit my webcomic!