20. januar 2010

Cosplay wigs og bord :3

Her gør jeg mig i stand til hverdagen X3

Well.. Nu begynder det faktisk at haste en smule med mit Link cosplay ^^/ siden jeg fik arbejde har jeg ikke rigtig haft energi til at arbejde på Master Sword... Desuden skal det hele dynges med flydende latex som ikke må udsættes for frost... PROBLEM XD så mit sværd og mit skjold bliver det sidste der bliver helt færdigt, hvilket er stressende, fordi hvis det går galt, har jeg ikke rigtig tid til at lave det om o___o

Anygay.. Jeg synes det var tid til at finde min Link-paryk, og indtil nu har ebay ikke haft et specielt godt udvalg af de blonde parykker, men har endelig fundet to som jeg skal vælge mellem:

Somme tider forekommer Links hårfarve mig meget lys og neutral som på det sidste billede, men samtidig har det et mørkegult skær over sig, og derfor er det svært for mig at vælge :3
Jeg tror jeg kigger nogle flere cosplaybilleder og ser hvad der fungerer bedst, men jeg tror nok det skal være den mørke :3 ~ er bare også bange for at den bliver for gul..

1 kommentar:

  1. Jeg kan bedst lide den første ^O^ Men ja, kig mere på billeder så du er sikker i din sag!

    Og at du har stress over dit cosplay giver mig stress med mig eget, ahah ;_;

    SvarSlet

Visit my webcomic!