10. juni 2011

Sådan endte det :D

Jeg lovede jo et efterfølgende billede af mit hår =P
I går tog vi chancen med den sidste Palty jeg havde, men uden blonderingspulveret, og der skete en lille forskel...mit hår blev lidt lysere... Jeg vil ikke sige at Palty var spild af penge, for jeg kunne jo bare havde brugt det rigtigt, altså jeg skulle IKK havde affarvet mit hår ingen. Det er beregnet til mørkt/farvet hår, hvilket ikke stod nogle steder, så hvor skulle jeg da også havde vist det fra (;_;)
Det betyder IKK at jeg aldrig køber Palty igen. Køber det faktisk allerede her til efteråret, men denne gang kun farve - uden blondering.
Anygays.. Mit hår var slemt.. ikke skrækkeligt, men slemt, så i morges købte jeg en meget lys askeblond farve, og den har hjulpet rigtig meget. I næste måned køber jeg en shampoo som hjælper med at trække det orange ud af håret og så hjælper solen jo også her om sommeren :D

Så..
 Er faktisk blevet glad for det :) men glæder mig nu også til det er helt tip-top.
JA, I ska vænne Jer til jeg er blond (^-^)

Elsker mit nye objektiv! Glæder mig til rigtig at prøve det af på søndag, når Lea og Bine ska have taget nogle cosplaybilleder.

Take care now - bye bye then XD

5 kommentarer:

  1. silver shampoo/blå shampoo/lille shampoo.. MEGET EFFEKTIVT, JO VIST.

    SvarSlet
  2. Heey, det begynder at jo at ligne mindre-mishandlet hår :D

    En skam du ikke lige googlede Palty før du begyndte at afblege hår :(
    Selvom jeg synes det virker meget logisk at man ikke skal afblege sit hår først :D Altså, at det nærmest er en afbleger i sig selv.

    SvarSlet
  3. Juhuu, den trøje har jeg! :P

    Haha, ej, en skam med håret :c men jeg er sikker på at slutresultatet bliver lækkert =w= blond hår er dejligt xP

    SvarSlet
  4. Det klæder dig rigtig godt! ^^

    btw kan godt lide dit gyaru header! *O*

    SvarSlet

Visit my webcomic!