29. juni 2011

Desu-con 6 and after ♥

Pyyyyyyyyyyyyha... ♥

 Desu-con 6 er ovre, og her sidder jeg, onsdag morgen med en time til jeg skal på arbejde og kan lige nosse mig sammen til at skrive blog :D

Taget fra Mies facebook-album med tilladelse :D
Desu-con var en helt fantastisk oplevelse! Udover Okashii-con, har jeg aldrig før været til en udenlandsk convention (og så gælder Okashii-con endda ikk helt, fordi det mest er danske cosplayere der er der). Det var mega fedt! Vi blev inviteret derop og skulle repræsentere Danmark gennem Genki, så vi havde fået "Super VIP"-pas.
Vi boede på et hostel i nærheden, hvor vi fik en vietnamesisk familie som værelseskammerater det meste af tiden, buhuu hvor de dog larmer og smakser!

Det eneste der sådan suckede ved weekend, var at jeg havde slæbt mit store fede kamera med, og så havde jeg alligevel ikke hænder nok til at rene rundt med det. Heldigvis havde Mie sit mini-canon med, så vi fik taget en masse billeder.

Taget fra Mies facebook-album med tilladelse :D
Jeg fik en masse nye venner :D ~ jeg oplevede op til flere gange, at jeg stod og talte med en person og pludselig stod folk som en ring omkring mig. Det var vildt syret, at så mange ville tale med mig :D og mange af dem, har jeg endda snakket med på dA eller facebook her efterfølgende! Det er så dejligt at møde nye mennesker (^-^)

Alt i alt var det en super skøn weekend, og jeg kan klart anbefale Desu-con som en convention der bør besøges (plus der er masser af plads og rigtig fine toiletter ♥ ...

Turen derop tog 8 timer i bus (O_O) og på vej hjem, da vi var aller mest trætte, bryder bussen fandme sammen, og vi måtte skifte bus osv. Det var vi bare ikk oplagte til, så udover at jeg fik en masse søvn hjemad, blev det sgu lidt af en lortetur. Da vi ankom til DGI-Byen i KBH var vi næsten 2 timer forsinkede - vi var alle meget trætte, og der var kun 3 timer til jeg skulle møde på arbejde - AM GAWD...
Så det er lidt af en trættende uge for mig, det her. Jeg sover i samme sekund jeg lægger mig i min seng.

Taget fra Mies facebook-album med tilladelse :D
Taget fra Mies facebook-album med tilladelse :D
Taget fra Helen Ørn Gjerdrum's facebook album - uden tilladelse, men nu er det jo et billede af mig ;)

Sommer-con er her i weekenden, men jeg skal desværre arbejde alle ugens 7 dage, men når jeg har fri kl. 16.15 på lørdag (MÅSKE kan jeg få lov at gå lidt før) kommer jeg lige forbi Valby og siger hej, MÅSKE, for det koster trods alt 100kr for at sige hej (._.)

Undskyld, jeg skriver så meget xD;;
Havde gået og kigget på nogle sommersandaler til 449,- længe...synes det var lidt for dyrt, så jeg måtte se slukøret til dem hver gang jeg paserede dem, MEN, så blev de lissom sat ned til 300,-, så dem måtte jeg lige forbi og købe i går. De er SÅ dejlige ~ Elsker Friis & Co.


 Dagens outfit er dejligt afslappende ♥

Hannekake fra dA, som jeg mødte deroppe, tog nogle billeder af mit Link cosplay. Elsker de her små photoshoots man lige kan lave på en 20 min til en con, så det var ret heldigt at jeg faldt i snak med hende, da hun også tager cosplaybilleder som en hobby.
Puha ~ nu vil jeg pakke nogle ting sammen som jeg skal have med på job :D
Take care & nyd sommervarmen ;)
♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en skøn convention <3

    SvarSlet
  2. EJ, hvor er det fedt med alle de fellow-Zelda cosplayere :'D

    Og hvor er det godt at du fik talt med så mange nye mennesker :D Det må være super spændende at møde udenlandske cosplayere/random folk på den måde!

    JEG SYNES DU SKAL KOMME TIL SOMMERCON OG BARE CHILLE UDENFOR. Jeg vil gerne chille udenfor med dig :ccccc
    + Det burde være gratis at gå rundt i stuen (der hvor der er café osv). KOM KOM KOM!

    Ps. - de-der sko er alt for nice og nuttede *-*

    SvarSlet

Visit my webcomic!