4. november 2009

Tøj er 'nam nam' X3

I dag var jeg i Århus igen (denne gang med min søster), fordi jeg bl.a. ville fejre mit nye arbejde med at købe det outfit som jeg så gerne vil have på søndag til J-Popcon (^^) Det er en gennemsigtig sort rose-mønstret top med en meget lille vest udenpå som lige tildækker min BH ^^ Jeg kan vældig godt lide min mave og kan derfor godt lide at vise den frem og derfor er min trøje gennemsigtig :3 Også oplagt til disko-dasko X3

Jeg har også taget nogle billeder af mig selv i dag, for jeg trængte til at forny mig selv lidt rundt på nettet ^^/ Jeg havde mine trofaste brune kontaktlinser i :3 Glæder mig også til engang at få købe mine blå linser XD
Outfittet som jeg skal have på søndag, er der en lille smagsprøve på nedenunder. Og sorry for håret men jeg havde været ude i snestormen hele formiddagen ^^;;

Jeg ved ikke rigtig om jeg skal tage bukser eller nederdel på? Forslag?


Nå.. I morgen har jeg en to-do liste:
  1. Mødes med Bagermesteren i Kvickly Xtra kl. 10.00.
  2. Købe skolelim, hvid akrylmaling, rugbrød og dåseleverposteg.
  3. Spise frokost (om nom nom!)
  4. Stryge cosplays.
  5. Pakke bagage til J-Popcon.
  6. Sikre at jeg har alt på min "Huskeliste med".
  7. Klappe min kat
  8. Skrive blogindlæg om min to-do-dag >XD

GLÆDER MIG TIL WEEKENDEN!

3 kommentarer:

  1. Dumme, pæne pige ;_;
    OG DAMN DEN TOP ER PÆN *__* Glæder mig til at se den IRL :3 Har slet ikke selv set den i butikkerne!
    + Tror nederdel vil være total hot dertil. Men osse koldt D:

    SvarSlet
  2. STREEEEES, jeg mangler stadig at sy en vest, farve sko og briller, finde brillesnore og gøre min motersav færdig :B Men mon ikke jeg når det, haha XD

    Årh, den top er lækker, og du er så smækker! Jeg slutter mig til Sascha, en nederdel ville være hot til ;D

    SvarSlet
  3. hehehehe, lille frækkert :D jeg ville ønske jeg var der til at se det :D <3 men husk billeder.

    NEDERDEL!!!!

    SvarSlet

Visit my webcomic!