19. november 2009

My Day OFF ♥


I dag havde jeg min første fridag fra arbejdet siden jeg begyndte ^^/
Ingen dårlig samvittighed over lektier der skal laves eller noget, INTET andet end afslapning =w= så..
Dagen i dag er gået med lidt forskelligt. Jeg tegnede i formiddags, fik et bad og fik tøj på XD tog min sorte paryk på i dag OwO siiiimpelthen for sjov~

Ellers har jeg arbejdet på mit sværd til Link cosplayet. Jeg valgte at lave helt nye blade, for de andre var for tykke og svære at arbejde med :3
Se hele processen af sværdet her!

Åh jo.. der er noget galt. Min ene visdomstand er kommet så meget frem, at mit kind-kød ikke kan komme til så det er helt hævet i den ene side og jeg kan knap synke eller åbne munden. PLUS, det giver mig en SKRÆKKELIG tinitus i den side af hovedet.. >< *klynk*..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Visit my webcomic!