2. november 2009

Mandag d. 2/11-09

(Intelligent billede... I know) XD;;

Så er det mandag. Jeg er lige kommet hjem fra en bytur delvist med Lea, delvist med Carina (fra gymnasiet). Det var rigtig hyggeligt~

Siden lørdag og indtil i dag, har jeg haft Lea på besøg. Vi har færdiggjort vores skit til J-popcon og øvet os en smule. Vi håber, at folk kan lide det, og at det ikke er alle der kommer til at sidde og tænke: "OMG!"

J-Popcon er jo på fredag og det eneste jeg mangler, er at style min paryk og gå og øve skittet for mig selv. Det blir en god udfordring med parykken, og jeg er blevet enig med mig selv om, at det bedste er, at style den og så transportere den til København oven på flamingo-hovedet, så den ikke falder sammen. Heldigvis kunne jeg købe en Got2Be Glued af Lea.
Det bliver skægt og se, om jeg failer. Jeg vil gøre mit bedste på at lave den skide fluffy paryk XD

NAM NAM!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Visit my webcomic!