11. november 2009

Omg .. XD

Jaaaaah....det er så ved at være nogle dage siden jeg sidst har opdateret (OwO)

Om J-Popcon 2009:
Jeg fik ikke taget så mange billeder i år. En skam, men mit kamera egner sig ikke rigtig til det lys og sådan noget, men nu hvor jeg har arbejde på fuldtid, har jeg lovet mig selv, at jeg til næste år har et ORDENTLIGT kamera. Så vil jeg sætte stor fokus på at få taget billeder ^^

Det var rigtig dejligt at se alle mennesker igen, tak for en fed weekend, venner
Jeg synes godt nok at J-Popcon var dårligt arrangeret i år. Det eneste jeg følte der var nogenlunde styr på var konkurrencen om lørdagen og der var endda en masse der gik galt. Men jeg hyggede mig, og det var vigtigst.

De billeder der er værd at se, som jeg og Lea har taget ligger bl.a. her.

Mit nye arbejde:
Jeg arbejder som kasseassistent i bageren i Kvickly Xtra i Viby. Det umiddelbare eneste negative, er at jeg får utroligt ondt i fødderne fordi vi skal stå op hele dagen. Jeg arbejder som sagt fuldtid og startede i går. Mine kollegaer er simpelthen så søde ved mig :3 ~ Det er rigtig dejligt, og på lørdag er der julefrokost så jeg kan lære flere mennesker at kende deroppe ^^

Min nye fetish:
Meget kort XD Jeg er begyndt at se sårn nogle "TOP 10 SCARIEST GAMES/GAME MOMENTS" videoer på youtube XD Jeg er total besat. Elsker spændingen OWO

Her er vores skit fra J-Popcon:






1 kommentar:

  1. Ihh, hvor er det bare dejligt at det går godt med dit arbejde :D

    SvarSlet

Visit my webcomic!