25. november 2009

Så skete det...

Min computer er helt død og skrot nu.
I forgårs havde jeg lige fået gemt en tegning, som jeg LIGE havde fået lavet færdig i photoshop og HVAD sker der? Computeren går helt død og den onde blå skærm og hvide tekst dukker op igen og igen. Noget lignene er sket før, men dagen efter virkede den så igen. Nu er det to dage siden den har været tændt og døde og den er stadig helt aldeles død nu.

Jeg havde virkelig håbet, at jeg kunne nå at spare penge sammen inden jeg måtte købe en ny, men det ser ud til at min børneopsparing nu må halveres.

Desværre.

Røv og nøgler.


*ulykkelig-ness*


Så indtil jeg kommer til en ordentlig computer igen (*at sidde ved forældrenes gamle stationære*) er jeg ikke rigtig online.

1 kommentar:

  1. Ej, du skal nok hurtigt få tjent de penge ind igen!

    Men jeg håber du havde en backup D: Det er sørgeligt når man mister alle sine filer ;_;

    SvarSlet

Visit my webcomic!