10. december 2011

Eksamensprojekt: The Hero

Har brugt det meste af dagen igår på at finde musik til mit spil, og færdiggøre mit character sheet. Indtil nu har jeg kun lavet charcter sheet på min helt, og synes hun er blevet veldig fin :3
Hendes animation er lidt af en spasser, men eftersom det er første gang jeg laver sådan noget her, går jeg ud fra at det er i orden med omverdenen ^^

Her er hendes koncept:

Meget hurtig tegnet i photoshot :P

Her er så det sheet jeg har udviklet, med tre faser: "stand", "jump", "walk" og "die".
KLIK FOR ORIGINAL STØRRELSE!

I dag har jeg været så smadret ovenpå 6 timers arbejde, at jeg ikk orker at sidde og kode actionscript så her til aften bliver der arbejdet på den skriftlige del af opgaven. Det skal jo også laves :)

Soon g'night, folks!

2 kommentarer:

  1. Du er lidt for sej, ved du det? <3

    SvarSlet
  2. That is just so cute <3 Good luck with your designwork! :D

    SvarSlet

Visit my webcomic!