21. oktober 2011

nadiaxel.com/ info!

Hey guys :D

Er glad for at se så mange mennesker rage over mit sidste indlæg!
Som en lille opdatering - told vælger nu at prøve at lægge den over på afsenderen, så i dag ska vi sende nogle udfyldte blanketter ind til dem og så vil de sende dem til afsenderen, men lige nu er det da trods alt deres problem, ikke vores.

Synes jeg ville skrive en lille update på det fremtidige nadiaxel.com/.
Lige for tiden har jeg jo som sagt ultra travlt med vores J-popcon stage cosplays, men det går pludselig hurtigt fremad og de fleste ting på vores to-do-list mangler kun meget få detaljer før vi kan strege dem helt :) og vi sender vores act ind til godkendelse på søndag! :D

Nå..tilbage til websitet.
Jeg har fået nogle af mine venner til at kigge på det og komme med deres meninger, og eftersom de har lidt forskellige meninger, så er der opstået nogle ting jeg gerne vil tænke over mht designet. Men det går fremad :D
Det er meningen at jeg lukker ned for min engelske cosplayblog, og opdaterer via min hjemmeside i stedet. Jeg HAR lært at lave et blogsystem, men til at starte med bliver det almindelige opdateringer via html og css eftersom jeg gerne vil være bedre til blogs før jeg begiver mig ud i noget stort og voldsomt :P

De nye features ved websitet blir bl.a.:
1. Cosplay progress blog
2. Faqs
3. Tutorials
4. Twitter og Facebook henvisninger
5. Studieportfolio
6. Gamle designs

Udover de nye features så har jeg prøvet at gøre sitet mere levende ved brug af flashbanner og en sidebar med featured og newest stuff som opdateres løbende. Der er short-cut icons til mine andre profiler på nettet og alt skulle meget gerne være mere overskueligt og ligetil.

Jeg vil ikke vise noget preview på designet endnu, for vi er alligevel så tæt på åbningen af det nye website! Jeg glæder mig rigtig meget!

Og til slut et stort tak til Lisa og Sascha for nogle super hyggelige dage - selvom jeg har været snottet.. I er altid velkomne i mit hjem <3 ...

...

ps. blev brugere på animanga.dk/ og vær med i det frække forum ! :D
(tak for at være pervers, Sas!)

2 kommentarer:

  1. Jeg var så vred da jeg så Sabines fb-status >:C fuck jeg håber det hele ender godt. den er jo for sygt flot, den Link.

    Og det lyder rigtigt spændende med din hjemmeside! lyder som om du virkelig vil gøre noget ud af det - sweet1

    SvarSlet
  2. ej ej ej selv tak! ;A; Det var bare SÅ hyggeligt! x3 Miss u guys already <3

    SvarSlet

Visit my webcomic!