12. oktober 2011

Dynamisk blog..næh, hvor fint!

Jeg indrømmer gerne med det samme, at jeg er en person der følger med "det nye".
Jeg vil aldrig være den bedstemor, som ikke fulgte med under de vigtige teknologiske fremskridt, og derfor ender med at blive handicappet i vores teknologiske fremtid, så hvorfor ikke følge med fra starten af? Desuden er det da spændende at se hvor ting fører hen :P

Blogge på Blogspot kan nu være dynamiske.. så det godt for lidt tid siden, men fik aldrig rigtig tænkt over selv at prøve det, indtil nu.. Jeg arbejder lidt på at finde ud af hvor mit "fine" logo blev af, og hvordan jeg henter det frem igen, men udover det, kan jeg rigtig godt lide det dynamiske blogsystem. Juhuu ~ det er meget sjovere at browse gennem gamle indlæg nu :D

Nådada...sorry for det lidt nedern indlæg sidst.. Ind imellem ryger vi ned og slikker bunden før vi rejser os igen :P ~ Jeg er blevet ansat hos GameStop i Hillerød! Hvilken fryd!
Havde første arbejdsdag i går, og som forventet er det helt anderledes fra min arbejds -procedure i GAME. Joh, der er da ting der er det samme, men udover det er GameStop LANGT mere business-baseret. Det passer mig fint at der forventes meget af mig, for så kommer jeg ikke til at "stene på jobbet" :P

Sabine og Jeg arbejder virkelig hårdt og på højtryk på vores cosplays for tiden. I dag er der præcis en måned til vi skal op på scenen, og vi har planer om at være færdige om 2-3 uger.. så vi har hele ugen op til j-popcon uden stress og med masser af tid til at øve actet.
Vi glæder os rigtig meget til at vise Jer allesammen hvad det er vi har gang i! Og til jer der ved det, sssshhhhhhhh...

I næste uge, når alle er på "efterårsferie"...dvs alle udover dem på min skole.. der kommer Sascha på besøg :D ~ det glæder vi os rigtig meget til! Som regel når Sas er på besøg, er vi ude og tage nogle billeder, men denne gang blir der ikke rigtig sådan noget af slagsen, netop fordi vi har så travlt med vores cosplays, så vi ska sidde indenfor og drikke varm kakao, lytte til musik og hygge os volder meget! Og hvad vi ellers finder på af spændende sager :3

I fredags havde Kami og Kiba fødselsdag, og der var gæster og vi var fulde! Det var en birthday halloween party. Sidste år havde vi en af vores giner stående udenfor vores altanvindue. Den var klædt i en hvid kjole og en sort paryk. Den havde ingen arme, men Kami var så fræk at stille sig ud bag den og klaske sine hænder op på ruden, så det faktisk lignede Samara/Sayako, som stod derude og prøvede at komme ind. Det var awesome! I år fik jeg en bedre idé.. hvorfor ikke stille hende ud i brusekabinen? Vi placerede hende derude og trak badeforhænget næsten helt for, sådan at man ikke kunne se hende før man skulle vaske fingre. Idet man kiggede sig i spejlet, stod hun der bag forhænget og lurede. Jeg fik selv mindst 6 chok den aften fordi jeg havde glemte jeg havde placeret hende der.....plus jeg var lidt snaldret i hovedet..

Næste morgen havde en været så fræk at stille hende lige indenfor døren. Fuuuuckkkkkk....
(Vi havde en gæst som ikk vidste hun stod i kabinen, og som gik direkte hen og flåede forænget til siden......hun gik ikk alene på toilet derude igen, lad os bare sige det)...
HAHAHAHHAHAHAHHAA!!

fuck jeg plabrer løs...

Forleden skulle skabes lige gøres i orden, så alt blev hevet ud på gulvet.
Og alle accessories skulle prøves på!
Har brugt krympe-plast på at lave en fin Dark Link halskæde..
Hans lille sværd er faktisk lidt skarpt, så stikker mig tit på det. Det er lidt sødt!

Morgenen efter festen!
Vi fik faktisk ryddet op på godt 45 min hvorefter den stod på toast, æg og bacon!
 Det var alt for denne gang :P

3 kommentarer:

  1. Havde det været mig, der opdagede ginen, havde jeg omgående skidt i bukserne og sat mig til at græde! haha!

    SvarSlet
  2. Tbh, så hader jeg den nye bloggerform på Blogger. Det er så forvirrende at se på når folk bruger det :( Men enhver sin egen smag :D

    Det er SÅ fedt at du hurtigt fik et nyt fritidsjob QwQ + Endnu mere fedt at det blev hos GameStop :D

    Glæder mig super meget til at få ferie og komme på besøg :D + Vejret er jo altid for koldt til at rende rundt udenfor og have photoshoots for tiden D;

    NEJ HVOR VAR I NEDEREN MED DEN GINE XD Godt jeg ikke var med, jeg havde da pisset i bukserne før jeg overhovedet nåede at få dem af!!!
    Godt den blev stillet udenfor din dør, så ka' du lær' det >D

    Men hvor er den der halskæde bare sød *-* Rigtig god idé!

    SvarSlet
  3. Aweh~ I think your new blog looks good, but I kinda miss the old header and the colors you had. This is a really nice design but I think it lacks a bit character xD

    And I love the outfit, it looks really scary! AND! Congrats with your new job, I hope it's fun and you'll enjoy it! :D ~

    SvarSlet

Visit my webcomic!