1. november 2011

Life goes on =D

Der er nu mindre end to uger til J-Popcon og vi arbejder i øjeblikket på ekstremt højtryk med vores secret cosplay project - dog har Anden haft tendens til at komme og distrahere os lidt :P ~ det vi har fået lavet so far er awesome og vi glæder os rigtig meget til at vise Jer allesammen hvad vi laver.


Nå men.. I skolen er vi lige begyndt på valgfag i går :P ~ Jeg har valgt "casual games" .. surprise!? Det er rigtig sjovt og vi får virkelig brugt vores Adobe Flash ekstremt meget. Kode æstetik, grafik, tween motion osv, osv, osv. Det er rigtig fedt, og I skal selvfølgelig nok få lov at se mine spil når de er duttelig-done!


Min oplæring i GameStop stoppede sidste fredag og jeg både åbner og lukker alene nu :) ~ GameStop er en helt anden slags arbejdsplads end GAME var. Jeg havde forventet det slet ikke ville være det samme, så det jo fint nok. For lidt under en uge siden holdt vi midnatsåbent for Battlefield 3 - sådan havde vi pyntet op:




I går købte jeg mig en kasket jeg har villet købe fra amazon.co.uk, men den var ligeså billig i butikken, så hvorfor ikke? Samtidig betalte jeg for mit Skyward Sword, så nu mangler det kun at blive d. 18. november så jeg kan tage det med hjem (@w@) det eneste problem er bare, at der er julefrokost den dag, så jeg sagde til min chef at jeg enten møder op til julefrokost med min Wii spændt rundt om maven og mit TV om hovedet, ellers ville jeg sende en computer afsted med mig online på Skype XD hahahaha!
Og jeg har endda sagt at jeg nok ska tage tømmermændsvagten d. 19..... så må den stå på Skyward Sword hele søndagen (Owô)


Min nye arbejdstrøje. Plus.. se hvor langt mit hår er blevet :D


Link provides me ............ with mint! XD


Lige nu sidder jeg i s-toget på vej hjem til Hillerød :3 ~ ska lige på arbejde en times tid kl. 18:00.. Har været inde og hente labels i GameStop på Fisketorvet, fordi vi kørte tør igår og har ikk kunnet lave nogle prissedler (O_O) Var også inde at købe de aller sidste ting til vores cosplay og noget make-up bevarende spray fra THE MAKEUP STORE som jeg fik anbefalet af Sascha :D ~ Det vil jeg have på når jeg skal være Midna fredag til J-Popcon xD


Nå.. Ja, det er hvad der foregår for tiden :)
Glæder mig til at se Jer allesammen (eller de fleste af Jer) til J-Popcon 2011 næste fredag! Det blir wild and wilder!


Kender I glitches i spil? Forleden triggede jeg en i Dragon Age Origins. LOL!



2 kommentarer:

  1. Glæder mig så meget til at se jeres act QwQ Og selvfølgelig også til at gramse på de færdige kostumer, ohoho~

    Og FEDT at du kan vælge noget så nice som casual gaming til valgfag :D Tænk hvis det gik ud på bare at sidde og game casualt i timen.. xD

    Og det må være dejligt med så meget ansvar på arbejdet :) Fik du egentlig fat i et sejt army-outfit til BF3 salget?

    But y u loose head in game?!?!?!

    SvarSlet
  2. Jeg jobbet på GameStop før :D Gratulerer med ny trøje! n_n

    SvarSlet

Visit my webcomic!