4. februar 2011

Art site online + formspring

YAY!

Reegeta.DK er endelig fuld tilgængelig for alle (^-^)
Blev færdig med art sectionen her til aften og første update kommer allerede i morgen :P

Håber I kan lide den...
Sascha kunne xD

Det eneste der skal laves om er "splash" siden. Den index som www.reegeta.dk linker til (^-^) den blir altså pænere med tiden :3

www.reegeta.dk

Og så har jeg fået mig en formspring som så mange andre :3 vil lige afprøve det, men hvis jeg blir total hated og trolled derinde, tror jeg at jeg skrider igen (OwÔ)

MY FORMSPRING

♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Det er nice du har fået artsiden op :D
    Dog savner jeg lidt en dato for hvornår du har tegnet dine tegninger :c Det kan jeg ikke finde nogen steder!

    SvarSlet
  2. Sascha > Ja, jeg kunne oz godt tænke mig at kunne skrive lidt til hver tegning.. Tror jeg fandt tillægs-koden et sted :P *lede*

    SvarSlet
  3. Yaay~~ *O* Dine drawing skills er så seje~

    SvarSlet

Visit my webcomic!