9. juli 2010

Sjov med kamera XD

Hiya guys xD

Som I kan se har jeg fået nyt design (*w*)/ ..
YAY FOR DET!

I dag var Bine og Jeg ude ved vores trofaste togbane for at tage nogle billeder. Vi tog en masse billeder af hendes "Louise"-cosplay og jeg fik taget nogle stykker af mig selv som jeg er xD ~ Det var grinern og dagen gik så hurtigt.

Der var desværre ALT for meget sol (O_O).. så vores billeder blev desværre meget grynet fordi vi ikke kunne se på selve kameraet hvor gode billederne blev xD tilbage til fotoskolen og se hvad man lige skulle gøre i den situation ^^

Bine tager hjem i morgen (;_;).. klynk..

GLÆDER MIG TIL GENKI, FOLKENS!

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Det er virkelig nogle flotte billeder~~ Elsker farverne~ Synes det er en perfekt farve og lys balance~ Du er virkelig køn~~ *O* og elsker din kjole ♥

    Dit Design er rigtig fint~ ^^ Kan godt lide det fader lidt ud i det hvide~

    Genki is ♥

    SvarSlet
  3. lækkert design :D

    bare ærgerligt at man ikke kan se de billeder du har sat ind i "baggrunden" :)

    men banneret er virkelig fedt

    SvarSlet
  4. Ej, det lyder altså til at du og Bine har haft nogle rigtig hyggelige dage ^O^
    Rigtig dejlige billeder! Specielt det sidste~ Og dit nye layout er sødt :3

    SvarSlet
  5. ÆLSKER DIT FØRSTE BILLED XD

    SvarSlet

Visit my webcomic!