18. juli 2010

I ♥ CocoLulu

And I NEED CocoLulu (O__O)
Do I really have to wait until I can go to Japan?

Jeg er så forelsket i CocoLulu-"stilen". Tøjmærket er jo genialt og jeg elsker næsten alt deres tøj (;A;) jeg ville give ALT for et website der handler med CocoLulu OG sender til Europa (;A;)..

Nogle der har nogle gode sider? Please send website link!
CocoLulu MUST ship to Europe somehow (>.<);

Waaaah.. I need CocoLulu tøøøj (>A<) . . . Dagens outfit til fødselsdag: Stille og roligt :3

LOVE!

7 kommentarer:

  1. Cocolulu er bare ret mega nice..
    Men ja, har det samme problem som dig, det virker så besværligt at få fat på ;_; Det er p**** irriterende! Sig endelig til hvis du finder frem til en måde, man kan få det sendt hjem til DK :'3
    Og den frisure klæder dig for resten godt ^^/ ♥

    SvarSlet
  2. cocolulu er epic. <3 men kender ingen sider der sender det til DK eller generalt overseas. måske kan du finde et shopping service eller evt nogen i japan der har lyst til at sende noget til dig. C: <3 jeg fik en viiidunderlig cocolulu taske og et armbånd er laura da hun kom hjem fra japan. QWQ <3333

    SvarSlet
  3. eller jo, der er jo så egentlig http://eurogal.my-sv.net/top/index.php
    lol, how could I forget that? XD

    SvarSlet
  4. I needz zha pants and zha beenies, then I'm good XD

    SvarSlet
  5. Ja, CO&LU er alt for nice. Jeg måtte gå ud af butikken for ikke at købe for meget sidst hah. Jeg kommer til at bruge alt for mange penge derinde D:

    SvarSlet
  6. Hej. Der er en side der hedder gyaru-k.com der kan du købe cocolulu .. mvh catarina

    SvarSlet

Visit my webcomic!