31. juli 2010

Mayonaise Update xP


SIKKE SØØØH~ MIN KAT, SHIRLEY, ER! x3

Nå, men jeg har jo ikk opdateret et stykke tid. Men der har sådan set ikke været noget at skrive om eftersom jeg har arbejdet hele tiden xD;;; men nu har jeg haft sidste arbejdsdag i dag (^-^)/ ~ hygli! Så nu ska jeg stresse med at få mit cosplay færdigt~


Jeg har valgt at sige, at hvis skeden til Master Sword ikk blir færdigt, så gør det ikke så meget, men jeg er jo faktisk begyndt på det, så må vi se. Hvis jeg ikke løber ind i nogle grimme problemer med det, så ska det nok blive færdigt :D
Glæder mig SÅ meget til at cosplaye Link! Kan slet ikke rumme det i mig.

Det går også rigtig godt med støvlerne:

Har endda lavet en tutorial på min dA xD

Og så skete der noget ret skægt på arbejde i går. I pausen kom jeg til at tale lidt med alle i frokoststuen og en af slagterne var også med på World of Warcraft og især Live Rollespil. Alle gutterne synes vi var vildt nørdede xD ~ Jeg fik endda at vide at min slanke krop ville egne sig perfekt som elver i Live Rollespil.. Har længe gerne villet "spille" det, men det koster altså mange penge (;_;) måske engang.. måske..

Og så har jeg ENDELIG fået en Death Knight!!!!
Hellow Featherwing...

Min lille nightelf~

2 kommentarer:

  1. haha super nørdet indslag :D

    synes det er SÅ fedt at du kan lave dine egne cosplays!
    glæder mig til at se det færdigt!

    SvarSlet
  2. AHHHH, jeg glæder mig SÅ meget til at se dig i Link :D
    Jeg kan mærke du skal trækkes udenfor connen og få taget nogle billeder af mig!! ;D

    SvarSlet

Visit my webcomic!