17. juli 2010

Jeg går baglæns xD tror jeg...

Hm.. sad her til aften og kiggede hele min mappe "Tegninger" igennem på computeren. Og sammenlignet med hvad jeg lavede i 2007-2008 så synes jeg virkelig det går nedad bakke for mig (O_O)
Nogle ting er jeg blevet bedre til rent anatomisk men der er virkelig oz nogle ting der er blevet slemt! Måske en lille oversigt kunne hjælpe:

Ting jeg er blevet bedre til siden 2007-2008:
1. Hænder (selvom de stadig stinker)
2. Hår!
3. Hofter + skuldrer = equal
4. Farvelægning

Ting jeg er blevet værre til siden 2007-2008:
1. Opfindsomhed!
2. Originalitet!
3. Poseringer
4. Ansigter

Hvis i sprøger mig er det nogle riiiigtig dårlige egenskaber jeg er blevet værre til (O_O) men nu ligger landet jo også sådan at jeg i 2.G næsten stoppede med at tegne hele tegninger fuldstændig. Lavede ikke så meget i 2009 og da slet ikk her i 2010 selvom 2009 var det værste tegneår jeg har haft (>_<) må virkelig tage mig sammen! Lad os smide nogle eksempler op som vi alle kan more os over xD Gammel hårstil vs. ny:
NY WIN!

Gammel anatomi; Hofte + Skuldre = Equal vs. ny anatomi:
NY WIN!

Gammel originalitet vs. new originalitet:
GAMMEL WIN!

Hvis I så min mappe vil I sikkert bedre forstå (>w>) men er virkelig blevet doven.. må jeg hellere passe på med. Gider ikk gå tilbage når i andre er kommet så langt frem xD;;

4 kommentarer:

  1. .. Jeg synes det nye orginal billede er flot ._.

    SvarSlet
  2. ej du tegner jo vildt pænt !

    snyd .n. jeg kan kun tegne paint tegninger haha

    SvarSlet
  3. jeg synes du tegner fantastisk O_O

    og især er du blevet rigtig god til at tegne skygger ^-^

    SvarSlet
  4. Aww, jeg bliver så glad hver gang jeg ser Yobirin ;-; Hahaha. Og som alle andre har pointeret, tegner du stadig pisse flot woah! Men kender godt det der med at komme ud af træning, det er godt nok også ved at være noget tid siden, at jeg sidst har sat mig ned med blyant og papir... det er ærgeligt .-. Må få losset mig sammen og komme lidt i gang igen ^^' ♥

    SvarSlet

Visit my webcomic!