18. oktober 2009

"Walking with Dinosaurs"


OMG.. i går var jeg så i København med familien (bestående af: Mor, Far, Søster, Mormor og Morfar). Udover at mine gavmilde bedsteforældre gav mig en t-shirt tog min søster og Jeg i FORUM for at se showet "Walking with Dinosaurs". 90 minutters (inkl. 20 min pause) spektakulært show med 15 store dinosaur-dukker i ægte størrelse med Tyrannosaurus Rex som den bedste af dem alle! Det var virkelig som om, at de befandt sig der på scenen i levende live. Waw! Det var fantastisk....på trods af at fortælleren var meget pædagogisk så var det er super flot show!
Man måtte desværre ikke fotografere med blitz (selvom mange gjorde det alligevel), så mine billeder blev ikke så gode med mine små 8 megapixel og uden nat-tilstand.

Der var selvfølgelig også tid til et besøg i Rundetårn. Fik jeg nævnt at jeg er en smule højdeskræk? XD

"Mormor, jeg er meget højt oppe lige nu..." *svede*
"Se alle de små mennesker, mormor... waw, de er godt nok små.....jeg er godt nok højt oppe...." *svede mere* X,D

Og jeg fik min søde Bine at se *W* !!

Med mindre end 3 uger til J-Popcon begynder jeg virkelig at få ondt i maven fordi jeg glæder mig ^^ jeg kan mærke de små sommerfugle! Puha! Derfor vil jeg have syet mit cosplay færdig i denne eller næste uge. Pga. en kostume-fest ryger der lige et ekstra kostume ind i denne uge. LALALAL SUPERGIRL xD Heh! Det ska nok blive rigtig grinern.

2 kommentarer:

  1. Walking with Dinosaurs!!?!? *w*

    Er så misundelig!! hvem der bare havde pengene ;_;

    SvarSlet
  2. Jeg ville SÅ gerne have været inde og se Walking with Dinosaurs, men da Kenny og jeg kiggede efter billetter kunne vi ikke få nogle af de bedste, og så gad vi slet ikke DX

    Du giver mig cosplay stress :B

    SvarSlet

Visit my webcomic!