26. oktober 2009

Helte & Skurke-fest ved ALLAN X3

Kami & Allan arrangerede en fest med tema: SUPERHELTE OG SUPERSKURKE... Jeg var Side Kick SUPER GIRL.. Indtil nu har ingen postet deres billeder på facebook (af hvad jeg kan finde) så i denne omgang er der intet billede af mit kostume men det er der af de andres ^^
Allan var endda så underholdende at skifte kostume op til tre gange >W< !

Lille trætte Bine søndag morgen, nam nam

Billederne kan også ses på min Facebook-profil :3
Det var en rigtig fed fest og de sidste gik i seng kl 5 om morgenen (12 timer efter festen startede), men vi (mig inkl. ca. 7 andre) gik i seng kl. 2 XD Vi sov 4 i en stor seng og inde på Allans værelset lå der 3 mennesker i hans lille seng inkl. Allan selv X3 det var ret grinern.

And now for somthing completely diffrent...
Ikke at jeg regner med at folk vil give mig hair-extenshions i julegave men man må jo altid håbe. Det ligger sådan at de extenshions jeg vil have ikke skal afbleges for de risikerer at blive ødelagt. Der anbefales at de kun bliver farvet permanent en enkelt gang så jeg går og overvejer hvilket look jeg går efter. Jeg går efter noget gyaru men jeg tror ikke at noget "cute" er helt mig så jeg har valgt at prøve det rå rock-look. Ikke at jeg gør det hele tiden, men det er noget med striber og highlights i håret og sådan ^^
Det er lidt dette look jeg lader mig inspirere af:

Jeg er helt vild med det og jeg føler at "Det er lige mig!".. Jeg glæder mig sådan til at tjene penge og købe nyt tøj og få hair-extenshions!

1 kommentar:

  1. Haha, det ser ud til at have været rigtig hyggeligt :D Altid sjovt med tema fester! Håber der dukker billeder op af dig!

    Og jeg tror også den stil + sådan noget hår ville være rigtig fedt til dig *-*

    SvarSlet

Visit my webcomic!