14. oktober 2009

Cosplay <3

Jeg havde Sabine på besøg siden fredag aften. Aw, det startede ellers ikke ud så godt. Et eller andet fjols sprang ud foran DSB-toget som havde afgang fra KBH Hovedbanegård 10 min. før Sabines tog kørte, så det resulterede i 2 timers ekstra togtur og kulde for Sabine. Stakkels lille skat <3 det ødelagde hendes ryg fuldstændig så det var dejligt at komme hjem kl. 23:45 til lidt varm tomatsuppe og en dejlig varm seng<3
Mandag valgte vi at tage i Mindeparken for at tage nogle cosplaybilleder :3 ~ Det var rigtig hyggeligt INDTIL... jeg tændte kameraer og jeg fandt MEGET hurtigt ud af, at jeg havde glemt mit SD-kort >___> så..der var plads til... 6-11 billeder.. LOL!? Vi blev begge lidt mobset på mig men vi tog dog hjem efter kortet som stadig sad i min wii efter at have set Ed, Edd n Eddy på wiién XD Det var grinern men vi tog afsted igen og selvom lyset ikke længere var særlig genialt, fik vi nogle fede billeder ^^
Se vores fulde photoshoots her:




Det var alt for koldt i Mindeparken til at tage et photoshoot af Wolfram i sin natkjole så det tog vi herhjemme i morges. Pokkert tage at jeg ikke har spejlreflekt. Lyset var dårligt og min blitz ødelægger ligesom det hele XD


I går var vi i biografen for at se UP i 3D. Engelsk uden undertekster. Den var sjov og rigtig god. Længe leve Pixar<3 Vi havde selvfølgelig pænt tøj på:

Nam nam!

1 kommentar:

  1. Fuck, hvor lyder det nederen, det med Sabines togtur o.o Men godt du kunne pussenusse lidt om hende, så!

    Dejligt at se at I har fået taget så mange gode cosplay billeder >3< *goes off to cosplay.dk to comment*

    SvarSlet

Visit my webcomic!