6. august 2013

Lidt af hvert :)

Starter lige med lidt cosplay.. Bare to billeder, ikke andet :P




Har fået sommershoppet i ferien (på trods af alt arbejdet!) Fik endelig (endelig!!!) købt mit et nyt par lange bukser (har kun købt shorts på de seneste), men der var da lige genåbning af Hillerøds Vero Moda, så der var 25% på alt i butikken (og stadig gik jeg kun derfra med tre fire ting)! Jeg prøvede nogle forskellige trøjer til mine nye bukser, for jeg havde egentlig ikke tænkt over hvad jeg skulle have på til. De er bare så fluffy, love em!

(De er fra deres nyeste kollektion; Noisy May, som btw er awe-sum!)



Nu skal jeg så skære ned på nyt tøj det kommende halve år, for jeg har netop startet en tredje og helt speciel opsparing, som jeg forhåbentlig kan få smidt 6.000 kr. ind på over de næste 6-8 måneder. Jeg skal spare sammen til:






Jeg er helt skør med den, og har da tænkt på at fremskaffe mig en i mange år, men nu skal det sgu være og jeg begynder opsparingen!

Så udover det, har jeg lidt inspiration at dele:









2 kommentarer:

  1. I like your new pants, and that wacome looks awesome!

    SvarSlet
  2. Åhh, nogle lækre toppe du har fået fingrene i ♥
    - Tabletten er nu heller ikke værst ;D Skynd dig at få penge til den!

    Og jeg glæder mig sådan til at se det færdige kostume :D

    SvarSlet

Visit my webcomic!