5. februar 2013

Tilbage på bænken :)

I dag vendte jeg så tilbage på universitetet efter en uges ferie efter eksamen. Jeg nævnte det vist slet ikke i sidste indlæg, men facebook fik det at vide med det samme; min første karakter på universitetet blev 12!
Jeg er så glad og stolt af mig selv og det arbejde min gruppe fik lavet, og jeg ser frem til 5-6 måneders hård slid med de kære mennesker igen :3

Egentlig skulle jeg være begyndt på andet semester i fredags, men jeg måtte allerede onsdag aften ligge mig syg og torsdag aften gik det så op for mig at det var en slags mave-virus. Jonas' toilet fik i hvert fald nogle kram  og nu er jeg endelig ovenpå igen og kunne roligt begive mig ud i verdenen :P

Og jeg er stadig i fuld krig med at blive bedre til at tegne!



Skitsen ovenover har jeg store planer med!



Og jeg er stadig klistret til LOOKBOOK dagen lang og har igen en masse inspiration med!









Jeg er virkelig blevet dårlig til at uploade outfits og andre lækre sager, men jeg kan simpelhen ikke give mig tid til at stille stativet frem :0 men det er nu nok mest fordi det er mørkt når jeg tager hjemmefra, og stadig når jeg kommer hjem så belysningen er dårlig...for slet ikke at snakke om et nogenlunde sted at stå med en baggrund der ikke roder for meget ;P ~ jeg giver en massive update med sko og tøj en dag!

Og så tror jeg heller ikke jeg fik offentliggjort min 3D-animation? Det er den første jeg nogensinde har lavet og selvom jeg har brugt meget lang tid på den, sad jeg med den dagen før den skulle afleveres og begyndte at få nogle voldsomme mavesmerter (stress I guess) da den blev færdig, så den er LANGT fra finpudset :P men I skal da være velkomne til at se den:


Ja..grin bare af den fine walk-cycle XD heh!

3 kommentarer:

  1. Kan rigtig godt lide din nye tegnestil! nom nom!
    Og håber ikke du skal døje meget med mave virus! Kan forstå på min mor (der også har haft mange toilet dates) at det er noget rigtigt omgangs syge

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hader omgangssyge og det værste er at det smitter som ind i helvede :O min kæreste er til gengæld ikke blevet syg, så håber det bare var en slags forkølelse/influ :P puhaaa..

      Slet
  2. Iiih, kan rigtig godt lide når dine æjne er lidt mindre. Det giver et helt andet udtryk !

    Og flot arbejde med den video - flotte teksturer!

    SvarSlet

Visit my webcomic!