7. februar 2013

Online Portfolio: Axelist

Endelig fik jeg det online!

Jeg har arbejdet så længe på mit online portfolio. Ikke at koden har været særlig kompleks eller noget, men har brugt nogle nye scripts og det var noget java der ikke ville som jeg ville. Dumme out-datede javascript. Anyway, den har nu erstattet min gamle hjemmeside. Jeg har valgt at tage den gamle ned fordi den havde så stor fokus på cosplay og den krævede ligesom jævnlige opdateringer for at holde sig selv kørende, og det har jeg bare ikke længere tid til, så har erstattet med et online portfolio, som jeg kan opdatere som det passer mig med enkelte ting i ny og næ :P
Hvis man er interesseret i at se skitser, kan man blot blive ved at læse bloggen her, for har i øjeblikket ikke tænkt mig at lave en art blog. Og så er der selvfølgelig dA :)



Jeg finder sikkert nogle småfejl hen ad vejen, har allerede rettet tre-fem stykker i dag under færdiggørelsen af sitet. Og så er der nogle designmæssige ting jeg kunne tænke mig at ændre engang når jeg får tid til det. Hyg Jer 

1 kommentar:

Visit my webcomic!