10. februar 2013

Lidt 3D

Nu hvor lillesøsteren er sendt tilbage til Jydeland efter en rigtig dejlig weekend, hvor vi ikke har lavet andet end at spille ZombiU og Silent Hill Downpour, så kunne jeg sætte mig ned og prøve at få lavet noget produktivt på min computer, som igår nægtede at starte op. Har nogle grimme problemer med den og om det er power supply eller what-not, skal findes ud af, men ikke lige nu.

Da jeg i dag åbnede Autodesk Maya fandt jeg ud af hvor længe siden det er jeg har siddet med det.. TÆNK alt det man kan glemme på 1 måned og 3 dage (._.) det stod faktisk så slemt til at jeg lige måtte tage en times kursus på digitaltutors! Pinligt! Men er vendt tilbage til det nu hvor mit liv ikke er sååå stressende igen, og man kan vel ligeså godt øve sig og blive bedre :)
Jeg erfarer at det er vigtigt at give sig tid til at klippe ens UV-maps ordentligt sammen, for mine texturer, som jeg btw heller ikke bruger alverdens tid på lige pt, bliver strukket og mærkelige :P
I dag begyndte jeg så på et hyggeprojekt. Vil lave et kontor, lidt gammeldags måske, og startede med pladen på et bord og en bog. Lige nu er texturerne meget simple, men vil klart arbejde videre med det!



Her er de to renders jeg fik lavet. Nu vil jeg i seng, godnat peopl'!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Visit my webcomic!