17. januar 2012

Weekend & Cosplay

Hola folks!

Ja, jeg er netop begyndt i praktik hos ComicParty og skal lave nogle grafiske løsninger samt et spil-design-dokument/spil til websitet. Jeg er rigtig glad for at være blevet taget ind og jeg vil gøre mit bedste :D

Her i weekenden var min familie på besøg. Vi lejede hotelværelser for en nat i KBH og så har vi ellers bare hygget os tunge :D ~ vi spiste frokost lørdag på Joe & the Juice. Gawd det er bare gode sandwiches og shakes!

Ellers stod hele lørdagen på udforskning af januarudsalget på strøget og senere Fisketorvet, OG der blev også tid/plads i maven til et besøg på Baresso. Jeg fik købt nogle lange læderhandsker, som jeg havde set i Costume og havde valgt at gå på jagt efter. Luckily as I were, var de på udsalg og jeg fik dem til halv pris! 164,50,- for læderhandsker fra Friis & Co, JO TAK!

Jeg fik også købt Dragon Age Origins: Awakening (gennemførte Origins igår aftes og nu er jeg så igang med Awakening (besides the studies of course!)).
Om aftenen toig vi på wagamama og spiste, hvor jeg også fortalte mine forældre jeg vil skal til Aalborg og studere her til sommer. Jeg tror ikke jeg har set dem så glade siden jeg fik huen på.
Udover det blev min søster og jeg inviteret (gratis ferie, woooh!) på sydlandstur til sommer. Alt tyder i øjeblikket på, at det bliver Barcelona. Så kan man også genopfriske det spanske :P

Søndag var vi på computerspilsudstilling; Space Invaders.
Der var ikke forfærdelig meget at kigge på, men det var spændende alligevel :D
Inden de så drog mod Jylland igen spiste vi frokost på "Bryghuset" og tog en kop kaffe på "Ritazza". Det var rigtig dejligt at se dem igen!

3DS har kun 2 megapixel, lol.

Nå.. FØR weekenden nåede jeg at komme igang med mit nye cosplay; Fenris.



Her i weekenden kommer Line på besøg, fordi vi har cosplay/gyser-date-weekend. Det blir SUPER hyggeligt, og jeg har derfor forberedt noget armor jeg kan lave.






 

Det er til brug til svs-con. Mine planer var egentlig, at jeg skulle være Fenris fredag og søndag og så Samus Aran lørdag, men med to store projekter som Lightning og Gwendolyn til sommeren, så har jeg valgt at vente med Samus, da det er et KÆMPE projekt og jeg orker ikke at stresse igen i 2012 :)
Derfor er det lige nu uklart hvilken af dagene jeg skal være hvad til svs-con osv. I hvert fald er min søster så småt begyndt på sit Hawke (min compagnion) cosplay, og det kan I følge
her!
More pics will come for at egentlig også lavet skabelon til hans claw-gauntlets!

4 kommentarer:

  1. Sounds like you had a great time with shopping and your family! ♥ And I also love your new cosplay-plans! I have no idea who Fenris is, but he sure is hot! :D Good luck with your new cosplay and I'm looking forward to see the finished costume! :D

    SvarSlet
  2. Aww stress med cosplay er ikke godt, men jeg glæder mig dælme til at se dit Fenris 8)

    *jalous på læderhandsker* =^=;;

    Ved du hvad du skal læse i Aalborg? :3 Medie...?

    SvarSlet
  3. Congrats on the job! I look forward to seeing Fenris. You'll be perfect!

    SvarSlet
  4. Awwh, lyder som en super dejlig ferie weekend :'D
    og godt du ENDELIG fik dine forældre fortalt om din planer ♥
    Og lækker at I skal på varm sommerferie - GRATIS x3

    Kan godt forstå du venter med Samus! Glæder mig til at se dit projekt skride fremad c:

    SvarSlet

Visit my webcomic!