6. januar 2012

Let's all wish we had money!

NERD SQUARD!


Når man læser til eksamen skal man huske at holde nogle pauser så man ikke kører død. Se hvad jeg har lavet i min første pause i dag... høhøhø :B
Og så fandt man en hjemmeside kaldet stylinonline og de har t-shirts i str S (;O;) det er så svært at finde nørd-tøj i str. small! Even amazon has hoodies in small! That's terrific!

So if I actually had money:
















THIS RING I WILL BUY SOME DAY FOR SURE! OMG!


Feels so good to be a Nintendo nerd!

4 kommentarer:

  1. Hvis du ikke allerede ved det, så har H&M en SNES-trøje i drenge afdelingen. Den er sej, Kenny har den :D

    http://www.hm.com/dk/product/94663?article=94663-A

    SvarSlet
  2. Haha, ej hvor fedt, den side må jeg da lige ind og kigge på 8) Men altså... da jeg lavede SRP så sad jeg også bare og stenede... tror jeg watcher 50 ting mere nu på ebay end før og tjekkede dagligt flere sider haha. Godt at det er gratis at ose <3
    Super fede ting btw!

    SvarSlet
  3. So many nice things from etsy~ I really must struble not to buy anything. And I love the silver ring at the bottom, it looks amazing :D ♥

    SvarSlet

Visit my webcomic!