12. maj 2011

SVS-CON veloverstået :)

Yes.. SVS-CON 2011 er ovre.
Det er årets hygge-con hvis I spørger mig, og med dette år som ingen undtagelse. Tror aldrig jeg har sovet så godt på en con som jeg gjorde til SVS i år :D (tak for lån af madrassen, Lloyd)

Fredag:
Lea og Jeg ankom hver for sig til connen, men vi måtte hurtigt finde hinanden og lige øve vores freestyle-skit igennem, da vi var pænt nervøse. Vi plejer at være pre-taped og det er der jo ikke mulighed for til Freestyle, så nervøsiteten groede i os som............græs....
Det gik dog godt! Vi vandt faktisk, og de var mega sejt xD YEAH! Mega sejt...
Vi fik nogle MEGA gay præmier, men den lyserøde plysgris jeg fik har vist sig at være den ultimative hovedpude ~ hurray (^-^)
Om aftenen deltog jeg i Sascha's panel om Cosplay Acts. Det var rigtig sjovt at sidde der og svare på spørgsmål, og samtidig meget lærerigt for jeg kunne godt mærke at jeg var den "nyeste" i panelet til at lave acts, så jeg sugede alt hvad de andre sagde til mig :D ~


Lørdag:
Lørdag stod vi (Lisa, Sarah og Jeg) op og fandt os et sted at spise vores "ulovligt medbragte" morgenmad xD ~ vi fandt et spot nede i enden af en lang gang hvor vi kunne sidde i fred, så vi besluttede os også for at komme i vores cosplays der, for ALLE omklædningsrum og samtlige toiletter var optaget af stressede cosplayere der skulle klædes på.
Lørdag havde jeg mit Sora (Kingdom Hearts II) cosplay på. Det havde jeg glædet mig rigtig meget til, MEN, hvad er det FØRSTE jeg gør nr jeg får det på? Snubler over en dørkarm og giver sålen af min sko... WTF!?!??!? Heldigvis ved jeg hvor uheldig jeg oftes er, så havde taget limpistolen med og pludselig var min dag reddet :D ~ Om aftenen var der så showet! Det var det bedste show jeg har set til en SVS-con - der var så mange gode/flotte acts.
Efter showet tog vi hjem, da vi skulle til konfirmation søndag morgen.










Tak for en hyggelig convention, allesammen!

2 kommentarer:

  1. Jeg synes folk til freestyle er hardcore - at skulle huske monologen på et helt act udenaf. Godt det ikke er mig :c Og jeres act var super sjovt :'D
    Og tak fordi du ville deltage i panelet + dejligt at høre du også selv fik nogle erfaringer ud af det :D

    Og igen - dit Sora cosplay er over fedt ;w;

    SvarSlet

Visit my webcomic!