22. maj 2011

Monthly favourites ♥

Hi guys :D

Ja, jeg læser jo de hersens J-magazines (fordi jeg har prøvet at få abonnement, men de gider ikk sende dem til mig) ._. så må man jo gøre det på den anden måde ..... download!

Jeg downloader alle mine J-mags fra forskellige blogge, som er listet her:
http://jmagazinescans.livejournal.com/

Downloader hver måned EGG, Popteen, Ranzuki og Ageha.
I denne måned synes jeg ikke, at Ageha havde noget spændende at byde på overhovedet, til gengæld kan jeg ikke få nok af Popteen! Synes de har en masse fede ting denne måned, så her er nogle af mine yndslingsoutfit fra EGG og Popteen (måske Ranzuki - I don't remember)... OTL







 Og så lidt andet end outfits:



 Det er SÅ typisk at jeg er blevet syg i en "forlænget" weekend.
Det er et eller andet forkølelses-lort som vi har trukket med hjem fra f*****g svs-con - det er SÅ typisk.
Først blev min søster syg, så min mor, og nu er det min tur (>_>) så lever af te og piller :D........OTL

Go' weekend, folks!

3 kommentarer:

  1. Øv hvor træls, men fede outfits du har fundet! Og nice at du lige deler linket med os andre :P

    SvarSlet
  2. Jeg savlede også først gang jeg så den første coordinate i din post. Elsker bare over-sized blå trøjer OwO

    SvarSlet
  3. ikke tosset ^^
    kan specielt godt lide den tredje og femte models outfits.
    Er det bare mig eller minder den sidste model massivt om Kami?? o_0

    SvarSlet

Visit my webcomic!