9. november 2010

(^-^)
Jeg ska have nogle vinterstøvler, og har kigget meget vidt omkring :D
Kan ikke rigtig bestemme mig, så jeg ville dele skønhederne med jer ^^


Fra Yesstyle.com til 120$ (ska spares lidt sammen til dem) ^^;
(Set i grøn i Slotsarkaderne)
Fra Friis & Co. til 899,-

Fra Topshop til 95£ (meget dyrt, så det er vist bare ønsketænkning).
Men lækker farve (;A;) og med pels.. *klynk*

Også fra Yesstyle.com til 85$ ~ det er mere boots og det er sådan nogle jeg godt kunne tænke mig!

7 kommentarer:

  1. Det sidste par, unf, de er lækre *____*

    SvarSlet
  2. Det sidste par er billigst og vildt lækre :D

    SvarSlet
  3. : ( bare det ikke er ægte pels eller læder du køber.
    Så bliver jeg ked af det og klipper dem i stykker

    SvarSlet
  4. jeg kan bedst lide de sidste : D De ser også mest praktiske ud!

    SvarSlet
  5. jeg har lige købt et par fra zjoos xD and I LOVE THEM!!! og de er lave og behageligt at gå i :)

    SvarSlet
  6. Nr. 1 og 3! GIVE MEEEE!! XD

    SvarSlet

Visit my webcomic!