15. august 2010

♥ ShoppinG ♥

♥ ♥ ♥
Var i Århus i går med min mor og min lillesøster. Bare for hygge og jeg nød min aller sidste dag hvor jeg kunne shoppe de lidt "dyre" ting. Nu har jeg jo ingen indtægt længere da jeg er arbejdsløs, så nu skal jeg passe på mine penge.
♥ ♥
Nå men lad os kigge på det :D

En rigtig fin jakke fra H&M! Elsker H&M! Deres ting bliver federe og federe for hvert år.
Har længe ledt efter en ORDENTLIG computertaske. Har altid brugt sådan en tynd Discovery Channel-ting og ellers bare haft min bærbar i en pose eller under armen, men nu gik vi lige i Bog&Idé og fandt denne her:

Den var meget billigere end den fra Bog&Idé jeg egentlig ville have (som kostede 600-800 kr) så jeg er rigtig glad for at Paul Frank hjalp mig i den økonomiske nød (^W^)

Sidst men ikke mindst. Jeg så denne vest i vinduet i ONLY og MÅTTE prøve den! Jeg blev bare så forelsket og blev nødt til at købe den! Den var så varm og sad så dejligt og var så RÅ! Så det blev dagens sidste køb. Den stammer fra et nyt mærke der hedder "ONLY ONE" som er et nyt mærke til ONLY som KUN forhandles i ONLY-butikker hvorimod meget af deres tø også kan købes i bl.a. Vero Moda. Der fulgte derfor en halskæde (guld farvet) med en sort læderkat i med for at fejre det nye mærke :D aaaw~

Det sådan noget kunstigt pels-halløj men det ska ligne en fjerdragt! Fedt koncept, hell yæsh!

Dette look er jeg blevet vild med:
Ikke nødvendigvis hårfarven, men frisuren og længden! YUM!
♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. omg, den vest er made of win. det er nogle vildt awesome ting du har fået købt! QwQ
    og den frisure er vildt cuuute! det burde du helt klart go for, når dit hår bliver lidt længere! ;3;

    SvarSlet
  2. Den-der vest...I'm in love too *__* Glæder mig til at se dig med den på!

    SvarSlet
  3. fede ting *_* ..haha, ja du skal nyde det XD som student er man fattig *cries*

    har du forresten fået svar fra dem endnu? *_*

    SvarSlet

Visit my webcomic!