11. august 2010

Ree Park & Livet!

I går var jeg i Ree Park (Ebletoft Zoo & Safari) med min familie. Det kan næsten betragtes som den sidste store familietur inden jeg flytter, så jeg var virkelig glad for det.
Det er mange år siden vi var i Ree Park sidst så det var dejligt at se nogle af alle de nye dyr osv :D
Der var en masse "klappedyr" og jeg elsker klappedyr! Så jeg fik klappet både grise, lamaer og geder xDD så meget for mig som naturelsker!

Der var desværre ikke nogle aber der gad hoppe på mig, men hende den gamle rådne dyrepasser der gik rundt med sin fiiiiine vandpistol stod også HELT oppe i snotten på mig bare fordi aben satte sig i græsset ½ meter fra mig :3 hun var skide irriterende. Man kunne ikke få ordentlige billeder for hende. Sårn en gammel ged.
Jeg var dig nær blevet kørt ned af en kæmpe skildpadde som faktisk havde pænt meget fart på :D haha!

Vi så ulvene og bjørnene + geparderne blive fodret. De små kræ

Jeg var ude at ridde 1 min på kamel xD den var såååå dejlig blød og jeg elsker den måde deres trekantede underlæber dingler på :D hahaha!

Om aftenen tog vi på "Chili Hot-Pot" som er en kinesisk restaurant i Århus. Ikke min favoritrestaurant, men jeg havde også spist så meget i går at der vist ikke var plads inde i mig til at nyde mere mad :P

Lisa og Jeg sluttede aftenen af sammen med at spille Silent Hill 3 hvor vi endelig kom væk fra Hilltop Center og fik vores anden boss fight imod en sygt hurtig ninja-lignende ting :D haha, det var nu en fed boss men for fremtiden af tror jeg ikke vi skal spille på easy, for alle bosser dør efter 2.-3. slag og det er ikke sjovt (>w>);;

Nå.. sluttede natten af med at se resten af AVATAR-filmen som jeg startede på i forgårs. Bliver aldrig træt af den film og universet deri

Så det var en rigtig dejlig dag!
(og i dag er det bare møgvejr udenfor....)

2 kommentarer:

  1. årh jeg er nok misundelig!
    jeg vil gerne i ree park! :(
    der har jeg aldrig været, like.. NEVER

    SvarSlet
  2. Eeej, da jeg var der gik jeg glip af fodringerne - fedt at du fik dem at se *A*

    SvarSlet

Visit my webcomic!