21. august 2010

SÅ meget at skrive om :3

Hiya peops :D
Dette bliver nok et langt indlæg, men jeg har faktisk alligevel en del ting at skrive om ^^/
(selvom det nok stadig er billeder der fylder mest) xD;;

Today's upper outfit (fordi jeg stod MEGET uheldigt med mine ben XD;;)

Sorry for no-smiling xD
Jeg har det rigtig rart med at kunne være feminin og maskulin samtidig :3
Jeg elsker at vise mine ben, så jeg går faktisk helst i stramme bukser eller shorts/nederdele men samtidig elsker jeg lige at pynte med et rå bælte og en business-jakke, for så blir det en rigtig fed blanding (>w<) ~
Godt nyt til mig selv! Som de fleste ved, er jeg (og har været) meget splittet mellem min femi og masku-side, men hvis bare jeg kan få lov at bære øjenvipper, nederdel og stort hår den ene dag og være total drenget den anden dag, har jeg det rigtig godt ♥
Dem jeg omgås til hverdag forstår det vist bare ikk altid :3 ~ men det fint nok.. Det har jeg forståelse for ^^/

Yay, next subject! En af dagene i ugens løb (kan ikk huske hvilken det var) bumpede en kæmpe fed........hva hedder de nu.... O_O ..... dragonfly! Dansk? ..... !!!???.... GULDSMED, der var den xD lol. Sårn en stor en daskede ind i vores rude i stuen og da jeg kiggede ud så jeg at den (ironisk nok) var besvimet og lå nede på fliserne i vores have.. Jeg LØB af alle kræfter op efter mit kamera xD jeg fik faktisk et godt nærbillede af den, men kom aldrig tættere på, for den fløj lige op i panden på mig (O_O)

Den var virkelig smuk ♥

Nu ska vi snakke om hvor høøøøjt jeg elsker min mor :D Haha, nejnej bare rolig.
Var i Viby Centeret for at hjælpe med at handle i dag (gør jeg tit) og i Mikkel (tøjbutik der bl.a. handler med ONLY) var der det fedeste udsalg! 1 stk. = 50 kr. 3 for 100,-
Jeg fandt nogle rigtig fine sager, men selv bare 50 - 100 kr er måske ikk klog at bruge på tøj i min situation i øjeblikket, så min søde mor købte det til mig (;w;) sårn en lille ting gør mig rigtig glad! PLUS hun laver hjemmelavede pizza i dag! MUMS!

1. Et par lilla bukser som er lysere end hva de ser ud på billedet ^^
2. En plain flot lyselilla t-shirt.
3. En trøje med pink skrift i str. M fordi der ikk var S men den passer fint xD den er bare lidt bred.

Videre xD
GITTØH!! Du ville gerne have nogle anbefalinger på wii-spil? ^^
DET ska du få~ Her kommer mine favoritter (i tilfældig rækkefølge of course):

Silent Hill: Shattred Memories
Du skal ikke købe dette spil hvis du forventer en rigtig Silent Hill-klassiker, for det er det ikke. Den er selvfølgelig fyldt med små uhyggelige børn, men mere Silent Hill (udover stederne i byen) er der ikke over den. Men hvis man anså det som et normalt spændingsspil er det virkelig godt! Jeg er rigtig fænget af det og dets gåder og mystik! Man får lov at leve rigtig godt ind i rollen som Harry Mason og wii-remoten foregår som din lommelygte! Jeg synes helt klart det er værd at spille!!!!
En lille godbid: "One of the main new gameplay features for Shattered Memories is the way the world reacts to the player's actions. Different actions yield different results, in a manner more advanced than the simple "good or bad" responses that have been prevalent in most games that incorporate this mechanic. This will affect certain aspects in the game, such as what buildings will be open or closed, which characters will be met and what clothes they will wear, and variations of phone calls and text messages on the in game phone. Real time decisions made by the player, such as which restroom they enter first, affect the game in many ways. "

The Legend of Zelda, Twilight Princess
Det siger sig selv? XD Sword-play and adventure! GO for it~

Super Mario: Galaxy 2
Fungerer MEGET bedre end 1éren! Det er langt mere udfordrende og man BEHØVER IKKE at få alle 120 stjerner før man kan spille som Luigi xD desuden er Yoshi med igen, hvilket er rigtig fedt! Masser af nye galaxy-muligheder og breve med 1-UPs fra Princess Peach.

Super Smash Bros.: BRAWL!
Ud med tekken, ind med SSBB! Rigtig fedt fordi der er så mange nye karakterer! Man bliver ikke skuffet over historien heller. Talrige af nye videoer hvor bl.a. Sheik smadrer Star Fox's fly og derefter drikker te med ham xD Metroid kan også blive til Zero Suit Samus nu xD det smexy! Specielt fordi hun arbejder sammen med Pikachu :D haha~!
(Også godt at spille online~!)

METROID: Corrution
Det første Metroid til wii :D Har aldrig spillet METROID-spillene før og er knap nok begyndt med mit eget men er helt opslugt af at være eftertragtet Space Hunter xD Du arbejder selvfølgelig for de gode, men der er også andre Hunters og de er SÅ fede! De kommer og redder din røv i starten det er SÅ fed~! (redder og redder)..
Masser af variation og muligheder, men det handler jo om at skyde! PEW PEW (laser-lyd)..
Hvis spillet er noget, så er der kommet to efterfølgere siden og det seneste udkommer lige om nogle dage/uger (kan ikk huske) xD

♥ Det var mine yndlinger ♥

Pyh.. nu tror jeg ikk der var mere xDDD

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker når folk mixer og matcher femi og maskulin stil! Og du gør det altid vildt godt :D

    Og hvor var det super sødt af din mor at give dig lidt tøj~ Den hvide trøje ser vildt fed ud!

    Jeg synes der mangler Raving Rabbids >:c

    SvarSlet
  2. Har faktisk aldrig spillet Raving Rabbits, men efter du fortalte det med toilet-skrubberen har jeg været vild efter at købe det >DD

    SvarSlet
  3. Guldsmede er bare så nice. De er virkelig bare flotte! <3

    dit outfit er flot. Blazeren har et vildt fedt snit på dine skuldre :D

    SvarSlet
  4. haha tak skal du have :D

    jeg vil ud efter Zelda og Super mario spillene tror jeg, selvom jeg virkelig ikke er god til rollespil XD altså jeg kan ikke engang gennemføre de gamle gameboy Pokemon spil wtf!

    billedet af guldsmeden er virkelig godt taget!!
    lige til google :D!

    SvarSlet

Visit my webcomic!